דגלי חיזבאללה / דגלי חיזבאללה על הגדר יום שלישי של הפגנות בגבול לבנון : שלטונות ירדן זימנו לעמאן שניים מבכירי הוואקף המוסלמי בהר הבית וביקשו מהם לעשות כל מאמץ כדי למנוע את הנפת דגלי החיזבאללה בהר הבית בימי שישי, לאחר התפילות במסגדים.

דגלי חיזבאללה / ×"×'לי ×—×™×–×'אלל×" על ×"×'×"ר יום שלישי של ×"פ×'נות ×'×'×'ול ל×'נון : שלטונות ירדן זימנו לעמאן שניים מבכירי הוואקף המוסלמי בהר הבית וביקשו מהם לעשות כל מאמץ כדי למנוע את הנפת דגלי החיזבאללה בהר הבית בימי שישי, לאחר התפילות במסגדים.. ערכתי לאחרונה בתאריך 09.06.18 בשעה 16:16 בברכה, erast fandorin נכשל נסיון אחרון למנוע הנפת דגלי חיזבאללה. יוזמה בריטית מבקשת לשים סוף למעורבות של חיזבאללה באירועים ולהוציא. דרך אגב אין דבר כזה דגל פלסטין. בשבוע האחרון החלו לקום בצד הלבנוני אוהלי מפקדה לאורך כל הגבול, במרחק מאות מטרים ממנו. אני לא מתרגש מהדברים האלה.

לפני שנסראללה ייתן הוראה לירות לעבר ישראל, הוא אני אמרתי להם אנחנו לא יוצאים כמו בלבנון. צפו בתיעוד (עולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. עשרות פעילי חיזבאללה הציתו אש סמוך לגדר הגבול מול מטולה. לתושבים נאמר כי מדובר באוהלים שהקים צבא לבנון כדי למנוע מגורמי. גורמי הסברה פרו ישראליים פרסמו פוסטים רבים ברשתות החברתיות והמחישו את מעורבות חיזבאללה בטרור ובטבח.

×
×"ו ×— ×"איומים על ישראל לוו×"א שיש אופצי×" צ×'אית אמינ×" מול איראן from ynet-images1.yit.co.il
כך גילה מקור בכיר בווקף המוסלמי. הפגנה בגבול השבוע עם דגלי חיזבאללה. למה לא, בקרוב גם דגלי חיזבאללה? ערכתי לאחרונה בתאריך 09.06.18 בשעה 16:16 בברכה, erast fandorin נכשל נסיון אחרון למנוע הנפת דגלי חיזבאללה. יש דגל של ארגון הטרור אשף. גורמי הסברה פרו ישראליים פרסמו פוסטים רבים ברשתות החברתיות והמחישו את מעורבות חיזבאללה בטרור ובטבח. לפני שנסראללה ייתן הוראה לירות לעבר ישראל, הוא אני אמרתי להם אנחנו לא יוצאים כמו בלבנון. אתמול הוא היה בהפגנה בבלפור, תיעד עוד אחד מהסרטונים שלו, מחוץ לבית רוה״מ.

בנוסף, הונפו באולם דגל פלסטין ודגל חיזבאללה ושחקנה של ירושלים ג'יימס פלדין סונוור על ידי לייזר.

חבל לפספס את כל היופי הזה. עשרות פעילי חיזבאללה הציתו אש סמוך לגדר הגבול מול מטולה. לפני שנסראללה ייתן הוראה לירות לעבר ישראל, הוא אני אמרתי להם אנחנו לא יוצאים כמו בלבנון. קורבין כינה בעבר נציגים של חיזבאללה בתואר חברים והיהודים בבריטניה מתריעים כל העת שקורבין מאפשר לגידולי פרא אנטישמיים לצמוח בלייבור באין מפריע. גורמי הסברה פרו ישראליים פרסמו פוסטים רבים ברשתות החברתיות והמחישו את מעורבות חיזבאללה בטרור ובטבח. בארצות הברית זועמים איך הגיעו נגמשים אמריקאים לארגון חיזבאללה. 'חיזבאללה מבין היטב שהירי שלו מתוך הכפרים יביא לחורבנם. אבל דגלי חיזבאללה אינם הדבר היחיד שמטריד את התושבים; ערכתי לאחרונה בתאריך 09.06.18 בשעה 16:16 בברכה, erast fandorin נכשל נסיון אחרון למנוע הנפת דגלי חיזבאללה. ברור שהם מנסים להשפיע עלינו ולהפחיד. דגלי ישראל וחיל השריון על כל. בשבוע האחרון החלו לקום בצד הלבנוני אוהלי מפקדה לאורך כל הגבול, במרחק מאות מטרים ממנו. כך גילה מקור בכיר בווקף המוסלמי.

לרגל יום ירושלים, שצוין השבוע, החליטו בארגון השיעי לתלות דגלים חדשים לצד דגלי לבנון בסמוך לקו הכחול. בושה שהנפת הדגל הזה היא דבר חוקי במדינת ישראל. דגלי ישראל וחיל השריון על כל. בארצות הברית זועמים איך הגיעו נגמשים אמריקאים לארגון חיזבאללה. פינוי כמעט כל עמדות התצפית של חיזבאללה לאורך הגבול עם ישראל.

Netali Shem Tov On Twitter ×—×™×–×'אלל×
Netali Shem Tov On Twitter ×—×™×–×'אלל×" על ×"×'×"ר ×"×'לי ×"אר×'ון נתלו ×"יום על ×'×"ר ×"מערכת ×'×'×'ול ×"צפון מסר נוסף לצ×" ל אחרי שחתכו את ×"×'×"ר ×'נקו×"×" סמוכ×" לפני כחו×"ש ×"תזמון ×'ם ×"וא ר×'יש from pbs.twimg.com
הוכמן כבר צעד במונדיאל בתוך המון עם דגלי חיזבאללה וגם את זה עבר בשלום. עוד כותב שילון: מדי שנה בסוף השבוע האחרון של הרמדאן נערכות ברחבי אירופה הפגנות שנאה הקוראות להשמדת ישראל. יום שלישי של הפגנות בגבול לבנון. לתושבים נאמר כי מדובר באוהלים שהקים צבא לבנון כדי למנוע מגורמי. יום שבת כ''ו בסיון תשע''ח 15:50 09.06.18. אני לא מתרגש מהדברים האלה. דיווח ראשוני מאירן אחד ממייסד חיזבאללה מת לפני זמן קצר מקורונה שמו עלי אכבר מחתשמי. חבל לפספס את כל היופי הזה.

יום שבת כ''ו בסיון תשע''ח 15:50 09.06.18.

למה לא, בקרוב גם דגלי חיזבאללה? בושה שהנפת הדגל הזה היא דבר חוקי במדינת ישראל. אוהדים מקומיים סינוורו את שחקני ירושלים בלייזר, הניפו דגלי חיזבאללה ופלסטין ושרפו את דגל ישראל. בארצות הברית זועמים איך הגיעו נגמשים אמריקאים לארגון חיזבאללה. אנחנו נצא באור יום עם דגלים על הטנקים. הוכמן כבר צעד במונדיאל בתוך המון עם דגלי חיזבאללה וגם את זה עבר בשלום. עוד כותב שילון: בשבוע האחרון החלו לקום בצד הלבנוני אוהלי מפקדה לאורך כל הגבול, במרחק מאות מטרים ממנו. אבל דגלי חיזבאללה אינם הדבר היחיד שמטריד את התושבים; פינוי כמעט כל עמדות התצפית של חיזבאללה לאורך הגבול עם ישראל. חבל לפספס את כל היופי הזה. עשרות פעילי חיזבאללה הציתו אש סמוך לגדר הגבול מול מטולה. בין היתר נושאים המפגינים דגלי חיזבאללה וחמאס. בין היתר נשאו המפגינים דגלי חיזבאללה וחמאס.

ערכתי לאחרונה בתאריך 09.06.18 בשעה 16:16 בברכה, erast fandorin נכשל נסיון אחרון למנוע הנפת דגלי חיזבאללה. קורבין כינה בעבר נציגים של חיזבאללה בתואר חברים והיהודים בבריטניה מתריעים כל העת שקורבין מאפשר לגידולי פרא אנטישמיים לצמוח בלייבור באין מפריע. חיזבאללה ובת בריתו השיעית מפלגת אמל בדרום לבנון, קוראים לציבור הלבנוני לאמץ את הרפורמות שאישרה אתמול הממשלה בביירות. חבל לפספס את כל היופי הזה. דגלי חיזבאללה 100 מטר ממטולה בתמונה מחבל מתאבד משיירת הספארי מחייך לכיוון ישראל.

ל×'×
ל×'×" ×'×—×'×™×'ת ×"ניצחון של ×—×™×–×'אלל×" אחרי ×"נסי×'×" ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
בארצות הברית זועמים איך הגיעו נגמשים אמריקאים לארגון חיזבאללה. ערכתי לאחרונה בתאריך 09.06.18 בשעה 16:16 בברכה, erast fandorin נכשל נסיון אחרון למנוע הנפת דגלי חיזבאללה. 'חיזבאללה מבין היטב שהירי שלו מתוך הכפרים יביא לחורבנם. דרך אגב אין דבר כזה דגל פלסטין. גורמי הסברה פרו ישראליים פרסמו פוסטים רבים ברשתות החברתיות והמחישו את מעורבות חיזבאללה בטרור ובטבח. אנחנו נצא באור יום עם דגלים על הטנקים. דיווח ראשוני מאירן אחד ממייסד חיזבאללה מת לפני זמן קצר מקורונה שמו עלי אכבר מחתשמי. אני לא מתרגש מהדברים האלה.

דגלי חיזבאללה לא יתנופפו יותר ברחבי גרמניה:

תומר נחמני מרשות הטבע והגנים קורא למטיילים להגיע: דיווח ראשוני מאירן אחד ממייסד חיזבאללה מת לפני זמן קצר מקורונה שמו עלי אכבר מחתשמי. רוב המפגינים שהגיעו לגנות את ישראל הם מוסלמים, אך העולם כולו צופה בתמונות המחאה. שלטונות ירדן זימנו לעמאן שניים מבכירי הוואקף המוסלמי בהר הבית וביקשו מהם לעשות כל מאמץ כדי למנוע את הנפת דגלי החיזבאללה בהר הבית בימי שישי, לאחר התפילות במסגדים. רוב כוח האדם שהיה מאייש את המגדלים האלה פונה פסקו גם הניסיונות של חיזבאללה לשלוח אנשים שיתערבו בהפגנות של לבנוניים על קו הגבול נגד פעולות צהל. כשאתה נוסע בצפון, יש דגלי חיזבאללה מטרים ממך. חבל לפספס את כל היופי הזה. אוהדים מקומיים סינוורו את שחקני ירושלים בלייזר, הניפו דגלי חיזבאללה ופלסטין ושרפו את דגל ישראל. חיזבאללה הודיע הבוקר (ראשון) על מותו של עלי מוחמד יונס, מי שהיה אחראי בארגון על מעקב אחר חשודים בשיתוף פעולה עם ישראל וגורמי מודיעין זרים אחרים. עשרות פעילי חיזבאללה הציתו אש סמוך לגדר הגבול מול מטולה. ערכתי לאחרונה בתאריך 09.06.18 בשעה 16:16 בברכה, erast fandorin נכשל נסיון אחרון למנוע הנפת דגלי חיזבאללה. אבל דגלי חיזבאללה אינם הדבר היחיד שמטריד את התושבים; .כמו בנקודות אחרות בסיור, דגלי חיזבאללה לצד דגלי פלסטין, ושלט ענק הנושא את פניו של נסראללה והבטחה ל גם מקומם של דגלי חיזבאללה לא נעדר.

אני לא מתרגש מהדברים האלה חיזבאללה. דרך אגב אין דבר כזה דגל פלסטין.

Posting Komentar

0 Komentar

Ad Code